Sit back, relax en dan.......shop till you drop!

11 augustus 2017 - Orlando, Florida, Verenigde Staten

Vandaag de dag rustig begonnen. Toch intemsief zo'n reis en als je dan kunt verblijven in een heerlijk huis dan wil je daar ook van genieten. Dat is precies wat we deze laatste dag in Orlando gaan doen......voordat we de outlet onveilig gaan maken. Want er moet natuurlijk ook geshopt worden! Gelukkig is de outlet tot 11 uur 's avonds open dus hoeven we ons niet te haasten. Wanneer we er aankomen is het al lastig een parkeerplaats te vinden....dat belooft wat! Gelukkig vindt je de mensen eenmaal binnen niet meer terug, behalve in de Nike store....daar geven ze het blijkbaar weg. Lange wachtrijen bij de kassa's. We gaan verder en slaan ons slag bij Calvin Klein, Tommy Hilfiger, Levi's en Converse. Voor een 1e shopdag gemoeg.
Inmiddels is het half 8 en hebben we trek gekregen. Helaas bij The Outback (steak) 45min wachten; dus gaan we naar Fridays. Ook daar wachten maar met een drankje aan de bar valt het te doen! That's America folks!!
Nu tassen weer gepakt zodat we morgenochtend vroeg kunnen vertrekken voor de reis naar Tennessee (Steven, Melissa, Zachary en natuurlijk Bandit Bob).

1. Anuschka:
    12 augustus 2017
    Ben beetje jaloers, wel even op de catwalk bij thuiskomst?!
  2. Carin:
    12 augustus 2017
    Hè, ben ik net te laat met m'n boodschappenlijstje
    Heerlijk zo'n Amerikaanse shopping mall!
  3. Stella Tol:
    13 augustus 2017
    Hi Carin, we zijn net terug bij Steven en Melissa en gaan morgen waarschijnlijk met z'n tweetjes naar een outlet in Bristol. Dus als je nog wensen hebt....laat het weten!
  4. Irma:
    13 augustus 2017
    Lekker shoppen. Wat een wachttijd overal. Nog een reistas erbij gekocht??? Shoppingmall, outlet. Hier een "store" daar een "store". Lekker shoppen.
  5. Nelly stuut:
    14 augustus 2017
    Hi stella,
    wat klinkt het toch allemaal fantastisch, Ben wel benieuwd wat je allemaal gekocht heb showen als je weer terug bent.
    Hoor graag volgende week als je weer terug bent je prachtige vakantieverhalen geniet nog even van de dagen.