On the road again....!

12 augustus 2017 - Knoxville, Tennessee, Verenigde Staten

Vandaag om 7 uur vertrokken; het voelt een beetje alsof we teruggaan en de vakantie er op zit maar gelukkig is dit nog niet het geval! We hebben wederom een lange reis voor de boeg maar besluiten toch een detour te maken die ons bij Daytona Beach brengt. Bekend om de speedway races en natuurlijk het strand waar je (tegen betaling) met de auto op mag. Een leuke ervaring! Daytona zelf bruist ongetwijfeld wanneer er races zijn. Nu is het vrij rustig, ligt ook aan het vroege tijdstip.
We rijden verder en komen rond half 8 's avonds aan bij Steven en Melissa.
De mannen zijn naar Taco Bell voor take-away. Melissa en ik zitten lekker op de bank. Woonprogramma op TV en natuurlijk het blog bijwerken.

1. Anuschka:
    13 augustus 2017
    Daytona Beach wel bekend maar meer interessant voor de mannen, mijn neef ging er veel heen! Even relaxen nu? Hier bloeit en groeit alles weelderig met vier man extra in huis gezellige bedoening, bij de Burg gevierd dat alles rond is met de kerk!
  2. Stella Tol:
    Hi Anuschka,
    Is idd meer een mannen ding maar leuk om te zien. Deed mij denken aan de film Cars haha.
    Wat fijn dat het project met de kerk nu echt kan beginnen; ik hoop dat ik een keertje mag komen kijken.
  3. Irma:
    13 augustus 2017
    Nu tijd om even te rusten? Leuke video van Luna. Hier alles oke. Nog een weekje werken en dan heb ik lekker twee weken vakantie. Veel plezier en groetjes aan allemaal.