Eerste dag in Orlando

8 augustus 2017 - Orlando, Florida, Verenigde Staten

Vanochtend werden we wakker en trokken we meteen onze zwemkleding aan om een frisse duik in het zwembad te nemen. Mama en Tim gingen boodschappen doen en papa en Luna gingen lekker zwemmen. Na het ontbijt kwam Tim ook lekker zwemmen, we waren best moe van de reis dus we besloten vandaag lekker thuis te blijven. In het zwembad, potje poolbiljarten en airhockey in de speelkamer.  We hebben ons verdiept in de themaparken van Orlando; wat een klus is dat zeg! De keuze is niet alleen enorm de kosten ook. Dus wat ga je dan doen. We willen in ieder geval een park met veel achtbanen.  Universal studio's staat nu bovenaan het lijstje.  We gaan online kaarten bestellen want dat scheelt weer een wachtrij bij de entree.

Vanavond lekker thuis gegeten (Jan en Luna hebben steak klaar gemaakt, heerlijk!)

Nog even getourd in de cabrio en nu lekker lui op de bank.

Morgen gaan we weer in de actie-modus.

1. Nelly stuut:
    9 augustus 2017
    zo te zien zijn jullie heerlijk aan het genieten. Wat een prachtig huis zeg met een heerlijk zwembad. Dit is wel een heel bijzonder mooie reis. Nu op naar het pretpark. Veel plezier en ik zie de foto's en lees jullie reisverhaal met veel plezier. krijg ook heel veel zin om ook eens Amerika te bezoeken nu mijn man nog even motiveren.
  2. Anuschka:
    9 augustus 2017
    Universal is aanrader mogen ze meespelen in film , namaak earthquakes, ruimtevaart echt een superervaring ( heb ik ooit met Pim bezocht) belevenis om nooit te vergeten, gaan jullie nog naar de Keys of Everglades? Al een alligatortje gespot zwemmen vrij rond in veel watertjes! Geniet lekker verder wat een leuke foto met zijn viertjes in die superauto!
  3. Irma:
    13 augustus 2017
    Wat een mooi huis en een eigen zwembad is natuurlijk het einde. En dan nog een speelkamer. Leuk voor Tim en Luna. Nice car too!!!!