Florida here we come!!

7 augustus 2017 - Orlando, Florida, Verenigde Staten

Om half 7 gaat de wekker want vandaag gaat de reis verder; we gaan met de auto naar Orlando waar we tot zaterdag zullen verblijven. Het wordt een lange rit van Tennessee via North and South Carolina, en Georgia tot we uiteindelijk de Sunshine State Florida bereiken. Weinig Sunshine want ook hier komt het met bakken uit de lucht vallen. Zoveel regen dat je bijna je auto stil moet zetten (zie video). De temperatuur is inmiddels opgelopen naar zo'n 32 graden. Waar zouden we zijn zonde airco?
Na een lange rit komen we uiteindelijk rond 8 uur aan in ons huis in Kissimee Orlando. Onderweg hebben we al heel wat parken gezien; het zal nog lastig worden om een keuze te maken wat we willen gaan doen.
Eerst maar wat eten (chinese take away) en een verfrissende duik in het zwembad. Dan lekker naar bed want daar kijken we allemaal wel naar uit. En dan morgen plannen maken. We hebben er zin in!!

1. Opa en oma:
    8 augustus 2017
    Leuk hoor al die verhalen en fotos
    Julie beleven heel veel
    Genie terms van
  2. Irma:
    8 augustus 2017
    Leuke foto's en mooie reisverhalen. Veel plezier! En de groetjes aan Mickey en Minnie Mouse als jullie Disney World bezoeken.
  3. Irma:
    8 augustus 2017
    Leuke foto's en mooie reisverhalen. Zo te zien hebben de ruitenwissers overuren gedraaid. Wat een weer zeg in het zonnige Florida. Doe de groetjes aan Mickey en Minnie Mouse als jullie Disney bezoeken.