Bright and clear water

9 augustus 2017 - Orlando, Florida, Verenigde Staten

Vandaag de kaarten voor Universal Studio besteld; hier gaan we morgen naar toe.

Vervolgens zijn wij vertrokken naar het westen richting de golf van Mexico, naar de mooiste stranden van het continent: de stranden van clear water ( vlak bij Tampa ).

Bij aankomst gingen we wat eten bij een strand paviljoen. Daar kreeg Tim de grootste hamburger tot nu toe (niet). Papa had een heerlijke tortilla gevuld met kreeft.

Toen gingen we een plekje zoeken op het strand. Een prachtig wit strand met een warme blauwe zee. In deze zee hebben we heerlijk gezwommen behalve mama.

Ook zijn we nog naar een ander strand geweest waar je met de auto op mocht net als bij Daytona; prachtig je auto op het strand parkeren en met de kofferbak open picknicken.

Daarna zijn we weer naar huis gegaan: bijna 1,5 uur terug sturen.

Hierna eerst zwemmen met skinny-dipping Luna; "dat moet je gedaan hebben als je een prive zwembad hebt".

Tot besluit het lievelingskostje van Tim gegeten: pizza!

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Anuschka:
    10 augustus 2017
    Ik heb familie daar dus ken de omgeving wel. Veel plezier in Universal Studio en geniet van water en lekker eten!
  2. Carin:
    10 augustus 2017
    Hallo allemaal! (Hi there)...
    Wat een leuke verhalen allemaal
    En wat hebben jullie al veel gedaan. Super gaaf!!
    Veel plezier bij de Universal studio's, is ook erg leuk!! Geniet nog lekker daar. Xx
    PS; inderdaad Luna, dat hoort bij een privé zwembad
  3. Irma:
    11 augustus 2017