Back to the future at Cootie Brown's

5 augustus 2017 - Knoxville, Tennessee, Verenigde Staten

De titel van vandaag's reisverhaal is bijzonder. Het is bijna 11 jaar terug dat wij bij Steven en Melissa waren. Tim was toen net 2 jaar en ik was 6 maanden zwanger van Luna. Bij restaurant Cootie Brown's (waar je heerlijk kunt eten!) hebben wij toen een foto gemaakt. Vandaag zijn we terug gegaan om de foto nog een keer te maken. Eerst gaan we naar Quantum Leap, een grote hal met trampolines waar de kids zich heerlijk kunnen uitleven.
Daarna lunch bij Coorie Brown's. Wanneer we komen aanrijden zien we dat 'onze' tafel als een van de weinige nog vrij is; wat een mazzel! De foto is snel gemaakt....zoek de verschillen
Met gevulde magen gaan we langs Krispy Cream waar je kunt zien hoe donuts gemaakt worden; en natuurlijk worden ze ook geproefd! Okay; dat wordt lijnen als we weer terug zijn in NL.
Daarna langs de shopping mall want Luna heeft op haar to do list staan dat ze bij een Build a bear winkel haar eigen beer wil samenstellen. Compleet met hartje en geboortecertificaat....beer Kelly is geboren op 5 augustus 2017. Tim gaat voor Charmender (een Pokemon voor de leken). Beide kids helemaal gelukkig!
Thuis gekomen even lekker relaxen op bed, voor de TV of met een boek (Zomerhuis van Linda van Rijn....dank Anuschka en JP) op de schommelbank op de veranda.
Avondeten (ja daar gaan we weer!) doen we bij steakrestaurant Butcher's Block.

1. Irma:
    6 augustus 2017
    Dat is toch het echte vakantiegevoel: leuke dingen doen, lekker eten en dan relaxen. Goed idee van de toen en nu foto.
  2. Irma:
    6 augustus 2017
    En hoe ziet beer Kelly er uiteindelijk uit????
  3. Anuschka:
    6 augustus 2017
    Kicken zeg en die auto Jullie gaan lekkerrrr wij zaten voor de verandering vanuit grachtenpand de Gayparade gade te slaan, wat is AMS dan groots iedereen zo blij, liefs A en JP
  4. Arina:
    6 augustus 2017
    Ahhhh wat super leuk om te lezen
  5. Margreet:
    6 augustus 2017
    Wat ontzettend leuk om jullie verhalen te lezen. En wat is de auto gaaf! Nog veel plezier.
  6. Marlies:
    8 augustus 2017
    Wat grappig zeg die foto van toen en nu. Gave auto ook!
    Geniet van jullie reis verder!