De reis is begonnen

1 augustus 2017 - New York, New York, Verenigde Staten

Op tijd op Schiphol gearriveerd en redelijk gemakkelijk door de bagage check en douane heen gekomen. Toen naar de gate gegaan, jammer genoeg was het vliegtuig vertraagt waardoor we uiteindelijk, op Heathrow moesten rennen voor onze vlucht naar New York. Gelukkig hebben we het gehaald. Goede vlucht gehad, veel gebruik gemaakt van de mobiele voorzieningen aan bord. Om kwart over zeven zijn we geland, en zijn we met de Yellow cab maar ons hotel gegaan.

Goede nacht gehad met de gebruikelijke jetlag verschijnselen  (half 5 wakker).

Nu staan we op het punt van vertrek en gaan we de stad verkennen.

1. Irma:
    2 augustus 2017
    Hallo vakantiegangers. Leuk om zo snel al van jullie te horen. Veel plezier in New York.
  2. Irma:
    Hallo vakantiegangers. Leuk om zo snel wat van julli te horen en zien. Veel plezier in New York.Gr. Irma
  3. Nelly stuut:
    2 augustus 2017
    veel plezier in New York (mijn favoriete stad)
  4. Anuschka:
    Wat fijn dat alles goed is gegaan( op vertraging na) de start is er New York here we come, enjoy
  5. Marjan:
    2 augustus 2017
    Goed te lezen dat jullie veilig zijn aangekomen. Prachtig dat jullie dit doen. Enjoy! Xx
  6. Opa en oma:
    Fijn om op deze manier op hoogte te zijn van Julie vakantie opa doen Julie er veel plezier mee