New York hop-on hop-off

2 augustus 2017 - New York, New York, Verenigde Staten

Het is best een klus om een stad als New York te ontdekken want waar begin je? Wij zijn met de metro naar Grand Central Station gereden. Een prachtig gebouw! We gingen vervolgens op zoek naar de Big Bus die ons alle bezienswaardigheden van New York heeft laten zien (Midtown en Uptown). De dag begon prachtig; lekker bovenin de bus in het zonnetje. Maar helaas sloeg het weer om en moesten zelfs de regencapes te voorschijn worden gehaald. De rest van de dag bleef dit wisselvallige weer boven New York hangen. We hebben een stukje gelopen in Central park en daarna hebben we een hotdog en twee ijsjes gekocht. Op Times square zijn we naar de Mnm store geweest en daar hebben we een zakje met mnm's samengesteld. Tot slot zijn we naar de TrumpTower geweest. Daarna hebben we nog heerlijk gegeten bij Junior's steak house.

1. Anuschka:
    3 augustus 2017
    Tjonge wat hebben jullie al veel gezien en lekker gegeten, het bed lonkte zeker hierna!
  2. Marjan:
    3 augustus 2017
    Hoi vakantiegangers, Dat klinkt allemaal erg gaaf, wat jullie al ondernomen hebben. Wat kun je toch een hoop doen in een dag, ha ha. Eten ziet er goed uit, mmmm....
    Geniet lekker verder. xx
  3. Nelly stuut:
    Hi familie,
    is ik dit lees krijg ik toch ook weer heel veel zin om nog een keer naar NY te gaan.
    jullie hebben in 1 dag al heel veel ondernomen de MnM store is mij ook zeker bekend daar kom je niet uit zonder iets te hebben gekocht.
    geniet nog even van de stad er is nog genoeg te zien.
    veel plezier nog
  4. Marlies:
    3 augustus 2017
    Klinkt goed allemaal. Het eten van de hotdog kan in ieder geval van het lijstje ;-).
    Veel plezier daar verder!
  5. Sharon Cotino:
    Hoi,
    Wat een leuke foto's. Veel plezier! Groetjes Sharon
  6. Irma:
    3 augustus 2017
    De M&M zijn dus gelukt. Al veel gezien en lekker gegeten. Geniet ervan. Gr. Irma
  7. Irma:
    3 augustus 2017
    De M&M zijn dus gelukt. Al veel gezien en lekker gegeten. Veel plezier. Leuke foto. Gr. Irma