Op weg naar Knoxville Tennessee

4 augustus 2017 - Knoxville, Tennessee, Verenigde Staten

Vanochtend vroeg vertrokken. We verlaten New York in de gietende regen, donder en bliksem. Fijn om dan te moeten vliegen!! De vlucht naar Knoxville stond gepland om 9 uur maar.......ja hoor, we hebben vertraging. Uiteindelijk vertrekken we om 1215 uur. Een vlucht van ruim 1,5 uur en we zijn in Knoxville. En daar staat hij te wachten.....de witte Ford Mustang Cabrio; kado voor Jan zijn 50e verjaardag.

We gaan op weg naar Steven, Melissa en Zachary. Heerlijk om ze weer te zien!

Zachary heeft 's avonds voetbaltraining en Tim mag meedoen. Na een iets wat voorzichtige start (straks begrijp ik ze niet!) gaat het verder fantastisch. Leuk om de mannen zo te zien.

1. Irma:
    5 augustus 2017
    Ja hoor is het toch gelukt met de Mustang!! Wat een mooi kado voor Jan. . Leuk dat Tim mag mee trainen met Zachery. Veel plezier met z'n allen. Have a great weekend together. Bye bye. Irma.
  2. Maaike Zut:
    5 augustus 2017
    Wat leuk om de reis-belevenissen zo mee te lezen! New York al mooie dingen gezien en gedaan, nu verder genieten. Top dat de Mustang is gelukt! En stoer dat Tim heeft meegevoetbald Fijne vakantie nog en groetjes van Stijn aan Tim, van Vince aan Luna en van Sander, Levi en mij ook aan jullie allemaal!
  3. Anuschka:
    5 augustus 2017
    A dream came through go for the rest!