Naam:
Foto’s:
125
Video’s:

Over ons

Wij zijn Jan, Stella, Tim (13) en Luna (10). We wonen in Noord-Scharwoude, in de buurt van Alkmaar (Noord-Holland).

Over onze reis

Wij gaan binnenkort voor 3 weken naar Amerika. We vliegen via Londen naar New-York waar we de eerste paar dagen zullen verblijven. Een stad die al tijden hoog op ons wensenlijstje staat. Fantastisch om dit nu samen met onze kids te kunnen bezoeken. Vanuit New York vliegen we naar Knoxville (Tennessee) waar wij onze vrienden Steven, Melissa en Zachary gaan opzoeken. Na het weekend gaan we met onze huurauto (wij hopen de Ford Mustang Cabrio!) naar Orlando rijden. Een rit van ongeveer 9/10 uur. In Orlando zitten we op loopafstand van Disney World.....een bezoekje waard!? We blijven een week in Orlando. Wat we hier allemaal gaan zien en beleven.....dat weten we nog niet. We laten het over ons heenkomen en dan komt het vast goed :-)

Na Orlando rijden we weer terug naar Steven en Melissa. Bij hun blijven we nog een aantal dagen en vliegen dan uiteindelijk weer terug naar New York waar we de laatste 2 dagen nog kunnen nagenieten van onze prachtige vakantie, nog wat kunnen shoppen, dingen bezoeken waar we de 1e dagen niet aan toe zijn gekomen, of gewoon lekker uitrusten in Central Park.

We hebben er zin in!!

Bezochte landen

Wij hebben 4 landen (2%) bezocht:

Ierland, Nederland, Verenigd Koninkrijk, Verenigde Staten.