Here comes the rain again....

15 augustus 2017 - Knoxville, Tennessee, Verenigde Staten

Wakker geworden met het getik van de regen wat al snel overging in een stevige regenbui. De hele dag heeft het vervolgens geregend. Jammer, want vandaag zouden we met Steven gaan vliegen. Door het slechte weer en de laaghangende bewolking hebben we deze activiteit uiteindelijk helemaal moeten schrappen. We zijn wel even bij hem langsgegaan op de airport en Tim en Luna hebben in het vliegtuigje gezeten; het bleef alleen aan de grond.
We hebben samen geluncht en thuis lekker boekje gelezen, gepuzzeld en lang leven de digitale apparaten!
Vanavond met Melissa haar ouders (die onderweg waren naar Atlanta) gegeten bij Fatz.
Daarna de tassen gepakt want morgen vertrekken we rond 8 uur naar Knoxville. Daar wordt de Mustang ingeleverd (fantastisch om met deze auto gereisd te hebben) en vliegen we terug naar New York.

1. Arina:
    16 augustus 2017
    Wat super toch om zo een beetje met jullie mee te reizen!
    Maar wat jammer dat de regen roet in het eten gooide, balen.
    Geniet nog even van jullie avontuur! En alvast goede reis!!!
  2. Nelly stuut:
    16 augustus 2017
    jammer dat jullie niet konden vliegen maar zo te lezen hebben jullie een fantastische reis nu nog even genieten van NY
    Het is wel gaaf dat we zo jullie reis kunnen delen.
    straks een goede reis terug en we spreken elkaar volgende week.
  3. Marlies:
    16 augustus 2017
    Geniet nog van jullie laatste paar dagen in Amerika! Jullie hebben in ieder geval al genoeg mooie herinneringen gemaakt.
  4. Stella Tol:
    16 augustus 2017
    Hi all, het is idd een prachtige reis die ons al een hoop mooie en dierbare herinneringen heeft gebracht. Hoewel we het ontzettend naar ons zin hebben, kijken we er ook naar uit om weer naar huis te gaan. Kids missen Lotje de kat! Leuk om nog 1,5 dag in NY te zijn ter afsluiting.
    Wij vonden het bijhouden van dit blog leuk om te doen. Zeker met zo'n vakantie waarin je veel doet ook fijn om nog eens terug te lezen.
  5. Opa en oma:
    16 augustus 2017
    Wij hebben mee kunnen genieten van Julie belevenissen en zijn ook weer blij als jullie weer thuis zijn geniet nog van het laatste deep van de vakantie
  6. Irma:
    16 augustus 2017
    Het zijn idd mooie herinneringen die jullie mee naar huis nemen. Ik heb in ieder geval jillie blog met veel plezier gelezen. Het is leuk om met jullie de vakantie zo mee te beleven. Ook met de foto's. Vroeger moest je altijd wachten tot je terug was van vakantie. Met je fotorolletjes naar de fotozaak om het te laten ontwikkelen. Met de huidige techniek kunnen wij meteen zien wat jullie beleefd hebben. Wat een mooie vooruitgang is. Dank je daarvoor. Nog veel plezier en tot gauw. Liefs.