Back to The Big Apple

16 augustus 2017 - New York, New York, Verenigde Staten

We moeten vroeg uit de veren; om 8 uur vertrekken we richting McGhee Airport voor onze vlucht terug naar New York. We hebben afscheid genomen van Steven, Melissa en Zachary; wat hebben we het ontzettend leuk met elkaar gehad. Thanks once again for having us over in your beautiful house!!! See you in a few weeks in Holland.

Op de luchthaven wordt de Mustang weer ingeleverd en checken we in. Het is prachtig weer dus we vertrekken op tijd, hebben een goede vlucht en komen zelfs een kwartier eerder aan in The Big Apple. We're back where it all started!! We belanden in een groezelige taxi waar alleen Jan (omdat hij voorin naast de chauffeur zit) kan genieten van de airco; achterin is het puffen geblazen. De rit duurt een uur, need I say more!?

De aankomst in het hotel voelt daarentegen als thuiskomen. We hebben hetzelfde hotel als aan het begin van onze reis en dat wordt blijkbaar zeer op prijs gesteld. We krijgen een upgrade naar een grotere kamer with a view en een goodiebag. Wij kunnen er alleen maar van genieten.

Eind van de middag gaan we met de metro naar Battery Parc. Hier hebben we op een van de eerste dagen een leuk restaurant gespot, Pier A, Op woensdag hebben ze Lobster night en laat Jan dat nu net op de to-do lijst gezet hebben!! We hebben vooraf gereserveerd zodat we zeker zijn van een plek. Het is super; eten op het terras aan de Hudson River met uitzicht op de Statue of Liberty en een hoop zeilbootjes. Het is een hippe tent waar zo te zien veel mensen na het werk elkaar treffen. Kreeft, zalm, oesters, calamaris...... GENIETEN!! Voor ons de ultieme manier om onze laatste avond in New York door te brengen.

We kopen naderhand nog een ijsje en lopen naar het 9/11 monument; ook 's avonds prachtig....misschien nog wel mooier omdat er beduidend minder mensen zijn.
We stappen hier op de metro en gaan terug naar het hotel. Lekker slapen.

1. Nelly stuut:
    17 augustus 2017
    goede reis terug en we spreken elkaar volgende week.
  2. Anuschka:
    17 augustus 2017
    Time flies, goede vlucht naar huis! Beetje regenachtig maar niet koud in ons kikkerlandje, dat wordt weer wennen. Bij ons gaan vanmiddag de amsterdammertjes weer naar de boot, zijn 10 dagen in huis geweest! See you all soon
  3. Irma:
    17 augustus 2017
    Deze dag was goed besteed. Fijne vlucht terug. See you soon.